سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 234
بازدید دیروز : 170
کل بازدید : 465011
کل یادداشتها ها : 7418

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 96/5/31 ساعت 3:40 ص توسط مهشید


بیماری پارکینسون یک بیماری دستگاه عصبی مرکزی در بزرگسالان مسن تر که مشخصه آن سفتی عضلانی پیشرونده تدریجی ، لرزش و از دست رفتن مهارت های حرکتی است
دسته بندی پزشکی
بازدید ها 37
فرمت فایل doc
حجم فایل 36 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
بیماری پارکینسون

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

بیماری پارکینسون

بیماری پارکینسون یک بیماری دستگاه عصبی مرکزی در بزرگسالان مسن تر که مشخصه آن سفتی عضلانی پیشرونده تدریجی ، لرزش و از دست رفتن مهارت های حرکتی است . این اختلال هنگام رخ می دهد که نواحی خاصی از مغز توانایی خود در تولید دوپامین (یکی از ناقلین عصبی در مغز) را از دست می دهند.

پارکینسون از جمله بیماریهای مغز و اعصاب در سنین بعد از ? 60سالگی است از هر ? 100نفر بالای ? 60سال یک نفر به پارکینسون مبتلا می‌شوند.البته این بیماری گاه در افراد جوانتر هم دیده می‌شود که پنج تا ? 10درصد بیماران را تشکیل می‌دهند.

بعد از آلزایمر، پارکینسون شایع‌ترین بیماری مخرب اعصاب به حساب می‌آید پارکینسون بیماری مزمن و پیشرونده‌ای است که در آن سلولهای ترشح‌کننده دوپامین در جسم سیاه در مغز می‌میرند و در فقدان دوپامین حرکات بدن نامنظم می شود.

پارکینسون بر اساس دو علامت یا بیشتر از چهار علامت اصلی بیماری مشخص می شود. ارتعاش و لرزش دست و پا در حالت استراحت ، کندی حرکات ، سختی و خشک شدن دست و پا و بدن و نداشتن تعادل این چهار علامت اصلی را تشکیل می‌دهند.

در مراحل اولیه بیماری، ارتعاش اندام ملایم و معمولا در یک طرف بدن وجود دارد و احتیاجی نیز به درمان ندارد اما با پیشرفت بیماری فردی که دست لرزان خود را در جیب یا پشت خود پنهان می‌کند یا چیزی را برای کنترل ارتعاش مدام در دست می‌گیرد، دیگر قادر به پنهان کردن لرزشهای شدید اندام به ویژه به هنگامی که می‌خواهد تمرکز بیشتری به خود دهد نیست.

لرزش معمولا بیش از هر محدودیتی تاثیر منفی بر روان بیمار دارد. کم کم تکه کردن غذا ، لباس پوشیدن ، اصلاح و استحمام وقت زیادی از بیمار می‌گیرد حرکات بیمار مثل نشستن و برخاستن از صندلی و راه رفتن او اهسته می‌شود و بیمار حالت قوز پیدا می‌کند، صدای او یکنواخت و نگاه او خیره و بدون احساس می‌شود.

پیشرفت پارکنیسون معمولا تدریجی است و سرعت آن از فردی به فرد دیگر فرق می‌کند.

هدف از درمان بیماران با داروی ال‌دوپا، جلوگیری از ناتوان شدن و از کار افتادگی بیمار مبتلا است. اغلب این بیماران نیازمند دریافت داروهای اعصاب و روان نیز هستند.

در چنین روزی در سال ?” 1863هوگو مونشتربرگ” روان شناس و فیلسوف آلمانی الاصل آمریکایی، یکی از پیشگامان رفتار گرایی و یکی از بنیانگذاران طب کار و پزشکی صنعتی متولد شد.

او یکی از نخستین کسانی است که به تاثیرات فیزیکی و اجتماعی بر نیروی کار و مشکلات و خستگی کارگران توجه کرد.

تا پیش از ساخت داروی “ال -دوپا” در ? ،1968درمان بیماری پارکینسون از طریق جراحی پدانکولوومی انجام می‌شد.

فهرست مطالب:

علایم شایع

پیشرفت بیماری پارکینسون

علل

عوامل افزایش دهنده خطر

کمبود اسید فولیک عاملی برای بروز آلزایمر و پارکینسون

پیشگیری

عوارض احتمالی

اصول کلی

داروها

فعالیت

رژیم غذایی

ردپای بیماری در خانواده

صدمات محیطی

دارودرمانی:

نقش مکمل‌ها در درمان چیست ؟:







نوشته شده در تاریخ 96/5/31 ساعت 3:39 ص توسط مهشید


پاورپوینت با 21 اسلاید با انیمیشن و طراحی استادپسند
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 46
فرمت فایل ppt
حجم فایل 408 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازار

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازار

سیستم های برنامه ریزی رسمی (اداری)






نوشته شده در تاریخ 96/5/31 ساعت 3:39 ص توسط مهشید


افراد بستری در بیمارستان در مدت زمانی که در بیمارستان بسر می برند به آن مبتلا می شوند و تظاهرات بیماری ممکن است در حین بستری بودن و یا بعد از مرخص شدن بیمار بروز کند معمولاً
دسته بندی پرستاری
بازدید ها 55
فرمت فایل docx
حجم فایل 225 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
مقاله عفونت بیمارستانی

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

عفونت بیمارستانی

مقدمه

عفونت بیمارستانی (Hospital-acquired infection) یا nosocomial infection عفونتی است که بیمار در بیمارستان به آن آلوده می‌شود مثلاً بیمار دچار شکستگی پا در بیمارستان دچار عفونت ادراری شود. عفونت بیمارستانی یکی از دلایل اصلی مرگ و همچنین افزایش دوران نقاهت می‌باشد. بر اساس تحقیقی که سازمان بهداشت جهانی در 55 بیمارستان در 14 کشور به انجام رسانده نشان می‌دهد که میانگین 8?6? از بیماران بستری شده مبتلا به عفونت بیمارستانی شده‌اند. معمولاً میکروب‌های عامل عفونتهای بیمارستانی به درمان مقاومند

فهرست مطالب

تعریف






نوشته شده در تاریخ 96/5/31 ساعت 3:38 ص توسط مهشید


مجموعه سوالات ناب و پرتکرار سه دوره آزمون استخدامی کشور بسیار موثر و کارساز در آزمون های استخدامی سال جاری بوده و به صراحت به عرض میرسانم که تسلط و آشنایی با این مجموعه موفقیت شما را تضمین حتمی مینماید و این مجموعه ناب و نفیس گنجینه ایست که مورد استفاده حتم در آزمون های استخدامی کشور از جمله استخدامی دستگاههای اجراییهلال احمردادگستریآموزش و پرورشب
دسته بندی آزمون استخدامی
بازدید ها 18
فرمت فایل pdf
حجم فایل 224 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
مجموعه سوالات ناب و پرتکرار سه دوره آزمون استخدامی کشور بسیار موثر و کارساز

فروشنده فایل

کد کاربری 867
کاربر

مجموعه سوالات ناب و پرتکرار سه دوره آزمون استخدامی کشور بسیار موثر و کارساز در آزمون های استخدامی سال جاری بوده و به صراحت به عرض میرسانم که تسلط و آشنایی با این مجموعه موفقیت شما را تضمین حتمی مینماید و این مجموعه ناب و نفیس گنجینه ایست که مورد استفاده حتم در آزمون های استخدامی کشور از جمله استخدامی دستگاههای اجرایی-هلال احمر-دادگستری-آموزش و پرورش-بانک هاو... میباشد و پیشنهادویژه ما برای موفقیت شما عزیزان تهیه فوری این مجموعه گرانبهاست.






نوشته شده در تاریخ 96/5/31 ساعت 3:38 ص توسط مهشید


مشخص شده که هنگامی که فرد جوانتر به نظر می رسد در 29% موارد دچار کاهش سطح اضطراب زمینه ای و در سال 36% موارد باعث احساس آرامش بیشتر در وی است
دسته بندی پزشکی
بازدید ها 54
فرمت فایل docx
حجم فایل 52 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12
بیماریهای پوستی ناشی از استرس

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

بیماریهای پوستی ناشی از استرس

استرس گاهی باعث عود بیماری پوستی می شود و گاهی باعث وقوع رفتارهایی می شود که باعث بدتر شدن ظاهر بیماری پوستی است مثلا فرد مبتلا به جوش صورت در اثر استرس بیشتر جوشهای خود را دستکاری می کند یا ضاعات پوستی خود را بیشتر خارش می دهد که باعث وقوع جوشگاه و گسترش بیشتر مشکل است.

هر گاه به طور توام بیماری پوستی و استرس زمینه ای بیمار را درمان کنیم پوست اغلب سریعتر و کاملتر درمان می شود، زیرا اثرات سوء استرس برداشته می شود و این امر باعث کاهش سطح اضطراب عمومی بیمار و ایجاد احساس بهتری نسبت به خود در وی است.

در مطالعات دیده شده که هرگاه بیماران از پوست خود راضی هستند و از نظر خودشان چهره جذابی دارند در سایر جنبه های زندگی خود مثل زندگی خانوادگی، کار، ازدواج و روابط اجتماعی هم بهتر عمل می کنند در مطالعه ای که دکتر فرید در سال 2008 در رابطه با اثر تزریق آمپول های ضد چروک (موتوکر) به سایر جنبه های زندگی فرد انجام داد.

فهرست:

استرس با چه مکانیسمی بر پوست اثر می کند؟

بیماریهایی که در اثر تداخل ذهن و پوست ایجاد می شوند چه بیماریهایی هستند؟

- در یک فرد با سطح بالای استرس چه بیماریهای پوستی ممکن است پدیدار شود؟

- آیا بچه ها هم در اثر استرس دچار بیماریهای پوستی می شوند؟

بیماریهای ناشی از استرس در بچه ها:

چگونه با بیماریهای پوستی ناشی از استرس برخورد کنیم؟

درمان پزشکی اگزما

تاثیر استرس بر روی پوست صورت

رابطه استرس و اگزما

 








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ